Wednesday, July 25, 2012

Vi har att valja mellan Hawaii - Disney's resort dar eller att komma hem till Sverige till Erikas fodelsedag

Karaste vanner,
Nu ar vi hemma fran Disneyland och Aulani som ar Disney's fantastiska hotell pa Hawaii ar nu pa tapeten for Erika. Om vi valjer att aka till Hawaii sa kan mamma folja med vilket ar ett jattestort plus. Erika fyller ju 10 ar den 18 augusti och det ar ju STORT och maste firas! Jag vill gora hennes fodelsedag oforglomlig. For mig ar det ett mycket latt val om det inte vore for mammas skull...               Jag valjer SVERIGE! Och i arlighetens namn sa valjer Erika det ocksa, men sa ar det ju lilla mamma. Jag maste vara SAKER pa att hon ar val omhandertagen innan vi lamnar henne i LA. Vad tycker ni? Ska jag ta chansen och komma hem och fira Erikas fodelsedag med slakt, vanner och massor av presskonferenser vilket vi tycker ar roligt eller ska vi ta med oss lilla mamma till Hawaii och fira pa Disney's resort dar???
Fran det ena till det andra sa var World of Color forestallningen i California Adventure Park alldeles enastaende. Jag rekommenderar att ni tar med er en regnkappa och staller er nara vattnet for den mest dramatiska effekten. Blot blir man men det ar vart det. Showen ar otroligt medryckande och helt fantastisk dar musik blandas med ett vattenskadespel i alla farger.

7 comments:

  1. Gunilla jag hade valt Hawaii med tanke på att du inte behöver oroa dig för din mamma. Sverige har dåligt väder och ni blir så mer beroende av vädret att ej kunna vara ute. Ta vara på all tid tillsammans en dag finns hon inte mer och då ångrar man sig bara. Så känner jag det nu efter mist min mamma för 2 år sedan Kram Eva

    ReplyDelete
  2. Jag tycker att du är jätte snäll människa gunilla! <3 .hoppas att du å din undebara mamma dotter å kisse miss mår bra! :) De va en fin musikvideo med erika bry dig inte om att margareta sa att din dotter inte har talang för de har hon! å du har ett jätte fint hem! Jätte schysst av dig att låta din underbara mamma bo hemma hos dig!

    ReplyDelete
  3. Hej Gunilla,
    Då jag själv är inom musikbranchen så kan jag tyvärr inte göra annat än att hålla med Margareta ang din dotters musikvideo. Istället för att tycka att alla människor som inte håller med dig är elaka så borde du lyssna på kunnigt folk inom branchen.
    Låt kunnigt folk som kan branchen med att regissera, filma och klippa till göra det som dom kan bäst. Och du borde ägna dig åt att bara supporta din dotter, så tror jag att chansen till framgång skulle vara större.
    Att vara ärlig är inte detsamma som att vara elak. Och du vill väl inte kunnigt folk ska behöva ljuga för dig för att du bara ska bli nöjd?
    Jag hoppas att du kanske kan ta till dig lite av mina råd. Det är många inom musikbranchen som faktiskt har sagt samma sak, och det är folk som är väldigt framgångsrika, så man kan ju då misstänka att alla dom inte har fel :-)
    Lycka till.

    ReplyDelete
  4. hello gunilla.....

    i had to write something about the show... i like watching it but........oh my god!!!!!! what are you doing???? are you serious, or is it a world wide stuff up....i am a father myself i i feel terrible for your daughter, you make her do all those things, it´s just wrong!!!! maybe it´s you who wants the limelight
    and you get it anyway possible....
    ok...and as for style.....someone has to say it ...you dont have it...i´m sorry,
    that´s just the way it is....i mean look at this blog for one....you have been doing it i bet? looks like something that you would do if you wanted a lot ot negative comments, i´m wondering why you only have 3 comments..and the worst thing about it all is....you really think all you are doing is extremely high quality stuff.......GET HELP gunilla please....think about it....i bet you a million i´m not the only one with comments of similar theme???????right? i feel very bad for your girl......come on..smell the coffee.... it is what it is.....let it be as the boys from liverpool sang the words of wisdom.......do the right thing gunilla...you know yourself what i´m talking about......... take care x x x

    ReplyDelete
  5. Hejsan, jag är förvånad att du inte använder å, ä, ö på din blog. Super lätt att lägga in a Swedish Keyboard på datorn. Hälsningar från en Svenska i So Cal.

    ReplyDelete
  6. Hejsan, jag är förvånad att du inte använder å, ä, ö på din blog. Super lätt att lägga in a Swedish Keyboard på da

    ReplyDelete