Wednesday, July 25, 2012

Min blogg forsvann sa Hollywoodfrun forsoker igen

Karaste vanner,
Lite irriterad ar jag nog allt nu - Bloggen forsvann sa nu gor jag bara en liten test innan jag lagger ned tid igen for nytt skrivande.
pa  o
Jag ville saga att nu ar vi hemma fran Disneyland och vi har att valja mellan att aka hem till Sverige eller att aka till Aulani - Disney's tjusiga semesterparadis pa Hawaii - Allt detta till Erikas fodelsedag den 18 august! Tjusningen med att valja Hawaii ar att mamma kan folja med.
Nu kollar jag om detta fungerar.

Love you all,
Gunilla

2 comments:

  1. Verkar funka den!:) Hawaii med mamma hörs ju ganska frestande. Lycka till med alla val!:)

    ReplyDelete
  2. Hej, det verkar som om du ofta söker ny personal som ska sköta om din mamma.. har du funderat på att "ta" personal från norden. Jag har iallafall fått den uppfattningen att det är svårare att lita på människor i amerika än människor från norden.. Jag har för mig att du (kända inflyttade till usa) kan ansöka om visum för de som arbetar åt dem..
    Jag själv är från norden, är undersköterska och snart socionom..har arbetat med dementa. lellelena94@hotmail.com

    ReplyDelete