Wednesday, July 4, 2012

Hollywood frun ar snart pa hemmaplan. Jag tackar er helt otroliga vanner som har bjudit in oss att bo i era hem.

Karaste vanner,



Jag maste sova, jag ar helt slut. Jag tankte bara att jag MASTE tacka er alla som har bjudit in oss att fa bo i era hem runt Stockholm. Det ar Innerstan, Nacka, Lidingo, Djursholm och Hasselby och flera platser utanfor Stockholm som Solliden... Jag tycker att ni ar helt otroligt, fantastiska och jag tackar er av hela mitt hjarta. Senast idag fick jag ett meddelande som lod "Jag ar saker pa att produktionen ordnar hotell at er men om ni vill sa far ni lana mitt hus i Nacka". Jag blir rord till tarar att det finns sa underbara manniskor. Och jag har ju inte ens TRAFFAT er. God bless you forever.


Tyvarr (for var skull) har presschefen Max Lagerback ledigt nu, pappa ledigt. Vi gillar honom mycket Erika och jag, han ar genuin,  rolig och han uttalade sig alltid sa intelligent i pressen da han forsvarade mig nar det blaste som varst... Kolla in  bilden med Max och Erika tagen pa Tornsviten i Stockholm i Oktober 2010. Daremot ar Aftonbladets Susanne Nylen tillganglig for oss nu da hon tagit over efter Max. Jag har pratat med henne lange i telefon. Det ska bli roligt att traffa henne ocksa.


Annu en gang sa vill jag tacka er karaste vanner for er oerhorda generositet och gastvanlighet och jag hoppas nu bara och ber fran djupet av mitt hjarta att vi kommer att mota er i Stockholm, Erika och jag och att jag hittar ratt vardgivare till lilla mamma. Det ar tufft att lamna henne men hon orkar nog inte resa sa langt som hem till Sverige...

Imorgon ar det 4th of July i U.S.A. och da blir det FEST!

De allra varmaste halsningar,
Gunilla

6 comments:

  1. Jag älskar Margareta som sa precis som det var. Den sög alltihopa. Du vägrar att höra sanningen och trodde att hon skulle vara snäll och ljuga att erika var bra. Du är van att folk säger att hon är så himla bra, så det är för att dom inte vågar säga annat. Sen verka det mer som att det är din dröm än erikas dröm att vilja bli sångerska. Varför ska hon sjunga en sån skit låt kan ju sjunga något mer som passar, hon sjunger svin dåligt fattar inte varför du inte bara kan inse det och lyssna på Margareta.

    ReplyDelete
  2. Margareta har väl aldrig sagt att Erika sjunger dåligt, hon sa tvärtom i avsnittet innan att hon sjunger fint och har bra gehör. Däremot var inte låten den bästa.

    /Mary

    ReplyDelete
  3. seriöst..den som säger att ungen sjunger bra
    ljuger...det är total katastrof!!!!!!!!!!!!!!PUNKT...
    Nästa grej...det finns kvinnor som är vackra som ser bra ut som har utseendet med sig..Bland annat Miranda Kerr........
    Viktoria secret modell. Dock yngre men det finns äldre kvinnor i Gunillas ålder som har utseendet med sig.........
    Det har inte Gunilla..inet fel med det..alla ser ut som dom gör..Det som är så fruktansvärt löjligt är att människan agerar som om hon vore är snygg. Vilket hon absolut inte är.

    Det hon skyller på är att alla är avundsjuka...=) eller hur!!!
    Jag skulle ALDRIG byta hennes liv mot det jag har...som jag ser ut och lever...med 2 döttrar som HAR utseendet med sig..

    Vi är inte rika...men vi har annat att glädjas åt!!!

    ReplyDelete
  4. Jeg kan ikke fatte at noen kan fa seg til a skrive sa stygge ting om mennesker som er pa tv. Kanskje det er fordi de lever sa kjedelige a fire forma liv selv, ha. Jeg synes det er godt gjort a folge drommen sin a reise til Hollywood for a prove seg som skuespiller og producer nar man kommer fra lille Sverige. Kunstnere vil alltid vare spesielle mennesker, vanskelig for andre a forsta.

    ReplyDelete
  5. Hej Gunilla. Jag tycker inte du ska bry dig om vad folk tycker eller tänker när det gäller dig och din familj. Jag tycker du är otroligt stark som orkar lägga ner så mycket tid på din karriär samtidigt som du håller på att dra igång Erikas kärriär och mitt i allt detta så tar du även hand om din kära mor också. Det måste vara en stor press du lever med men en enormt styrka till dig som verkligen orkar.
    Tycker också att det är jätte gulligt av dig att ta hand om din mamma och inte bara sätta henne på ett hem där hon får glo in i en vägg.
    Fortsätt kämpa :) Mvh Jennifer 23år.

    ReplyDelete
  6. slutt å være anonyme,det er da dere virkelig viser hvor feig dere er!

    ReplyDelete