Saturday, June 23, 2012

En Hollywoodfru med radsla for karuseller

Jag vagade inte aka pa en enda karusell idag pa midsommarafton!



Erika och hennes mycket goda kompis i LA - Joy, akte karusell och jag stod och sag pa med hjartat i halsen. Att man har blivit sa radd for fart pa gamla dagar, ha, ha, ha. Nar jag var liten akte jag pa allt. Jag hade mycket hellre dansat kring midsommarstangen ikladd Sverigedrakten (den hanger tyvarr i garderoben hemma i Hogsjo)



Pa sondag daremot kommer vi att fira var underbara tradition i Vasaparken in the Valley. Jag har sa manga underbara minnen fran mina midsomrar hemma och jag lovar er att det kanns inte detsamma att fira pa den har sidan jordklotet eller nagon annanstans utanfor Sverige. Men nu onskar jag er alla, kara vanner, en riktigt FORTSATT TREVLIG MIDSOMMAR!

Lots of LOVE
Gunilla

1 comment: